/// ... ///
VKN/KAS gribi iestāties? aktuāli darbi projekti kim? vkn diplomandu izstādes linki nodaļa
1999 "Tauki" Arsenāls 2006 "Acuraugs" Noass 2007 "Boom" Andrejsala 2008 "Bez piecām pieci" Rīgas Mākslas telpa 2009 "Noma" Kr. Valdemāra iela 18 2009 Armands Zelčs "Bēgšanas mēģinājums" Kim? 2010 "Nobīde" Kalpaka bulvāris 10 2011 "Tikko būs" Dzirnavu iela 2011 Darja Meļņikova "Jaucot līnijas, kārtojot kaudzes" Kim? 2011 Kaspars Groševs "I/O. Bez ienaidniekiem" Kim? 2012 "Vēlāk kā nekad" Kaņepes Kultūras centrs 2012 Indriķis Ģelzis "Aklās skaņas" Kim? 2013 "Laikam" Tabakas fabrika 2014 Zane Raudiņa un Kristaps Zelmenis 2014 "Vairāk Vairāk" tabakas fabrika
 
 
 
Armands Zelčs "Bēgšanas mēģinājums"
13. 06. 2009 - 19. 07. 2009
Armanda Zelča darbos redzams apzināts konceptuālas stratēģijas izmantojums, kuras realizācijā tiek iesaistīts materiāls objekts. Objekta māksliniecisko nozīmi neraksturo formas pašvērtība, tam nepiemīt nekas no tā, ko varētu interpretēt formālisma estētikas ietvaros, kas savu gulbja dziesmu ar Klementa Grīnberga solo jau nodziedājusi pie abstraktā ekspresionisma audekliem un skulptūrām. Armanda objekti, lai arī to izveide var prasīt ievērojamu darbu, kurā var tikt iesaistīti profesionāli strādnieki un izmantoti rūpnieciski izgatavoti priekšmeti, nav sajaucami arī ar Donalda Džada „specifiskajiem objektiem”. Savukārt atšķirībā no klasiskā lingvistiskā konceptuālisma, viņa idejas neizsmeļ sevi lingvistiskajā formā vai darba nosaukumā, bet prasa tam kā līdzvērtīgu sastāvdaļu materiālu objektu. Turklāt līdzsvarojot objektu perfekto nostrādājumu, Armands cenšas atrast precīzus nosaukumus un kodolīgu idejas izklāstu. (Dr. phil. Jānis Taurens)

Armands Zelčs "Escape Attempt"
13. 06. 2009 - 19. 07. 2009
In his works we cannot speak of dry equivalence – a particular kind of tautology – between the idea and the material object; there is a tension between them, they are open to interpretation and here the extra layers of meaning are formed. Alongside the material object there may also be complementary elements such as sound and video. Using the notion of possible worlds, we may say that Armands’ works are research into laws of some possible world that could be contradictory in our world as in the case of "Nut”, or even highly comical or ironic when compared to our world as demonstrated effectively in the work "Ventilation pipe for a pregnant woman. (Dr. phil. Jānis Taurens)