![]() |
|
![]() |
|
VKN/KAS
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
kim? info
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Reinis Hofmanis "Larp" 15. 05. 2011 - 19. 06. 2011 Brīvdabas lomu spēles atspoguļo pasauli, kura radīta sintezējot masu kultūras ietekmi. Popkultūras elementi - filmu, grāmatu un datorspēļu varoņi, kļūst par kāda jauno identitāti. Ikdiena tiek nomainīta pret paralēlu, fantāzijas pasauli, kur nākotne, pagātne un tagadne netiek nodalīta. Viss, kas šķiet neiespējams reālajā pasaulē, ir iespējams spēles pasaulē. Biroja darbinieks, students, slimnīcas direktors, medmāsa, militārists, rotaslietu tirgotājs, skolotāja kļūst par burvi, orku, zombiju, trolli, elfu, sūnu vīru vai goblinu. Sapņi un vēlme būt varonim tiek materializēta un izdzīvota. Mākslinieks, kura daiļradei ir raksturīgs trausls līdzsvars starp dokumentālo foto un inscenējumu, fotogrāfiju sērijā “LARP” portretē tēlus ārpus spēles konteksta, tādējādi telpa ap tiem funkcionē kā starptelpa, kas rada dabisku distanci starp varoņiem un skatītāju. To simboliski nojauc sastapšanās brīdis jeb varoņa un skatītāja ‘acu kontakts’. Autors, fotografējot un pētot brīvdabas lomu spēlētājus, uzdod jautājumus: Vai maska ir tikai maska vai daļa no personas identitātes, citādi nerealizējama identitātes šķautne? Kas liek biroja darbiniekam ar milzu cirvi rokā pārcelties uz kādu meža nostūri? Kapēc kāds izvēlas būt orks, nevis bruņinieks, kāds elfs? Vai fantāzijas pasaule ir nodalāma no reālas pasaules? Reinis Hofmanis "Larp" 15. 05. 2011 - 19. 06. 2011 Live action role playing games show the world that has been created under the impact of mass culture. Such elements of pop culture as film, book and computer game characters become someone’s new identity. Everyday life is changed into a parallel world – the world of fantasy, where future, past and present are not separated. Everything that does not seem possible in the real world is possible in a game. Office man, student, director of a hospital, nurse, militarist, jewelery trader, teacher becomes a sorcerer, ork, zombie, troll, elf, moss man or goblin. Dreams and desire to be a hero are realized and enacted. The artist, whose work is often characterized by delicate balance between documental photo and staging, in the series “LARP” portrays his heroes outside the game context. Thus the space around them works as an interspace which creates a natural distance between these characters and the viewer. That is to be destroyed in the moment of eye contact. The author, taking photographs and exploring live action role players, questions: Is a mask just a mask or is it a part of person’s identity – a side of identity which can not be realized otherwise? What makes an office worker to take a huge axe and move deep in the bush? Why someone chooses to be an ork not a knight or some elf? Is a fantasy world separable from the real world? |
|